کلمه خداوند

مسیح و مسیحیت

کلمه خداوند

مسیح و مسیحیت

با سلام
مراجعه کننده گرامی
وبلاگی که مشاهده می کنید قصـد دارد،به هرآنچه که مربوط به حضرت مسیـح و دیـن مسیحـیت می شود از نقد تا توصیف بپردازد. یکی از اصـول و قوانین این وبلاگ احترام به تمامی گرایش ها می باشد.
وبه خود اجازه نمیدهد به صرف اختلاف نظری به طرف مقابل خود توهین کند.بحث هایی که در برخی مطالب صورت میگیرد نیز باید شامل این اصل باشد واحترام متقابل رعایت شود.
از خـداوند سبحان مسألت دارم تا این وبلاگ چراغی باشد برای جویندگان راه. و امیدوارم که شـما مراجعه کننده گرامی با نظرات خود بنده را در این مسیر یاری فرمایید.

و من الله الهدایة


bible &CROSS

با سلام

خدمت تمامی دوستان عزیز و مراجعه کنندگان گرامی


وبلاگی که مشاهده می کنید وبلاگی تخصصی در مورد مسیحیت می باشد که در آن قصد دارد. به هرآنچه که مربوط به حضرت مسیح و دین مسیحیت می شود بپردازد از مسائل اعتقادی،تاریخی مسیحیت تا اخبار روز دنیای مسیحیت و همچنین جایگاه عیسی علیه السلام و مسیحیان در اسلام،قرآن و احادیث. یکی از اصول و قوانین این وبلاگ احترام به تمامی گرایش ها،ادیان و سلایق می باشد و به خود اجازه نمیدهد به صرف اختلاف نظری به طرف مقابل خود توهین کند. و بحث هایی که در برخی مطالب صورت میگیرد نیز باید شامل این اصل باشد و احترام متقابل در آنها رعایت شود.


از خداوند سبحان مسألت دارم مطالبی که در این وبلاگ منتشر میگردد برای همگان از دوستان مسیحی و مسلمان و... مفید باشد، و چراغی باشد برای جویندگان راه. و امیدوارم که شما مراجعه کننده گرامی با نظرات خود من را در این مسیر یاری فرمایید،انسان موجودی ممکن الخطا می باشد،و بنده نیز از این قاعده مستثنی نیستم نظرات شما دوستان می تواند از وقوع احتمالی خطاها و اشتباهات جلوگیری کند.



و من الله الهدایة


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">